Проблема е ясен общо взето. Причините са 2 основно. Температурния датчик на тррмостата ако не отчита правилно.
Другата възможност е някаква драма със сместа или със ламбда сондата.
Трети вариант е пропуск на въздух след дебитомера но това отива пак към драми със сместа.
Трябва да се види сондата какво отчита при движение.
Хубаво е ако има записани грешки да се четат а не да се трият без да се помисли каква е причината да излязат.
Сега колата има ли газ или няма.
И защо не пробваш сутрин да я палиш 2 или три пъти. Палиш оставяш я да поработи секунди гасиш и палиш пак и тръгваш за да вишиш дали е същата работа.
Другата възможност е някаква драма със сместа или със ламбда сондата.
Трети вариант е пропуск на въздух след дебитомера но това отива пак към драми със сместа.
Трябва да се види сондата какво отчита при движение.
Хубаво е ако има записани грешки да се четат а не да се трият без да се помисли каква е причината да излязат.
Сега колата има ли газ или няма.
И защо не пробваш сутрин да я палиш 2 или три пъти. Палиш оставяш я да поработи секунди гасиш и палиш пак и тръгваш за да вишиш дали е същата работа.
Comment